dissabte, 18 d’octubre del 2008

bona poesia i crítica

Coincidir amb els crítics no sempre és fàcil. De vegades hom dubta de si tots llegim els mateixos llibres o si no serà que, amb el mateix títol, s’amaguen obres diferents sota la mateixa portada. Així que és un plaer coincidir amb els crítics, per a variar. I per partida doble! Això em va passar el dissabte passat amb el suplement de l’AVUI. Són dues ressenyes de dos llibres que em van agradar: Un de Manuel Forcano i l’altre de Miquel Cardell, a qui no coneixia abans d’aquest llibre.
De Forcano només dir que segueix amb la seua línia de metàfores sorprenents, a la recerca d’un món per habitar i de Cardell que, qui no el conega, que no se’l perda.
http://multimedia.avui.cat/pdf/08/1011/081011sup_a015.pdf

2 comentaris:

anna g. ha dit...

Bentornat :)
També vaig llegir aquesta crítica del llibre de Forcano i coincideixo plenament amb ella i amb el teu comentari. Vaig comprar el llibre fa mig any i el trobo sorprenent. Ple a vessar de bona poesia. M'apunto la recomanació de Cardell. Salutacions!

Josep Lluís Roig ha dit...

:) Una abraçada!