dimarts, 7 d’octubre del 2008

Nova proposta

Em costa d'arrencar, després de l'aturada. Per moltes coses. Reconec que em va sorprendre que molestaren les meues reflexions, que naixien més amb la voluntat de proposta. Potser no vaig tenir el tacte suficient.
També em passa que estic immers en una narració que m'asseca el poc temps que tinc per a escriure. Ja vorem si l'acabe. Així que he pensat una altra cosa: Vaig a copiar cada dia un poema del meu primer llibre de poemes. És un llibre molt inicial, amb voluntat de deixar constància d'allò que vaig considerar els meus primers "encerts". Més o menys relatius, els encerts, però que són el fonament d'un "Sal lenta" posterior i millor, crec. Tanmateix, hi ha alguns poemes que, llegits des d'ara, m'han sorprès.
Bé, cada dia, un poema. Des del començament cap a la fi.