dilluns, 24 d’agost del 2009

Viatges


He/m estat de viatge per la zona nord d'Itàlia (des de Florència al Lago de Garda). Viatge en família. El fet de moure's amb els fills provoca unes relacions diferents amb l'entorn de quan hi estàs sol o en parella. T'hi relaciones més amb la gent, encara que no veus tantes coses.

Una de les coses que més m'ha agradat ha estat,a Bolonya, el MAMbo (museu d'art actual, ho podríem resumir) pel tipus d'aposta que fa, d'exposar-hi gent "jove" amb propostes molt diferents.

I Bolonya en general, també: per com està plantejada la ciutat, totes aquestes coses (per exemple, allí els museus de l'Ajuntament són gratuïts i en Venècia costen un ull de la cara).

De tota manera, jo, per si se m'apegava alguna cosa, em vaig passar per casa Dante, a Florència, però ell no hi era. De tota manera, per si de cas, vaig tocar pedra.