dijous, 23 de desembre del 2010

Estic molt content

A principi d'aquest curs, tenia un grup reduït d'alumnes de segon d'ESO. I se'm va ocórrer que, en lloc d'explicar l'estructura i característiques de la narració, n'anàvem a fer una. Els va semblar bé i vam discurtir l'estructura, el context,... A més, els protgonistes duien els seus noms i s'assemblaven lleugerament als de "veritat".
Pel tipus de text i per alguns dels fets que ocorren al llarg de l'obra, vaig pensar que, amb bona voluntat, es podia presentar a un premi que es diu "Ciutadania i esport", convocat en el marc dels premis de la nit de Santa Llúcia i patrocinat per la Fundació del Futbol Club Barcelona.
Bé, el cas és que me'l van concedir i jo ja he convidat a esmorzar els meus alumnes i els he promés que en les dedicatòries posaré els seus noms i cognoms. Estan supercontents. I jo, també.

http://www.fcbarcelona.cat/web/catala/noticies/club/temporada10-11/12/18/n101217114639.html