dilluns, 3 de febrer del 2014

Josep Iborra a Gandia, aquest dijous



Una persona que mereix tota la meua tenció. Perquè té interès pel món de les lletres, que reflexiona i treballa per aquest món i que és capaç d'escriure coses com aquesta:
M'agrada estar al tant de totes les novetats bibliogràfiques. De totes. No per cap afany erudit o acadèmic, és clar, sinó perquè em sabria molt mal perdre’m un llibre que m’interessa perquè no m’he assabentat de la seua publicació. No llegir un llibre per mandra, o per falta de temps, o perquè tenim coses millors a fer, passe, però no llegir-lo perquè no sabem que existeix… N’hi ha per estirar-se dels cabells! Les oportunitats perdudes per pura i simple ignorància em resulten especialment aflictives.

podeu llegir-ne més a: http://laserpblanca.blogspot.com/